Alla inlägg den 2 november 2009

Av Ida - 2 november 2009 13:38

Nu har jag varit hos mvc idag. 128 låg blodvärdet på och bara det är ju smått imponerande då jag sist (när jag väntade Toria) låg sjukligt lågt. Ninjan har fixerat sig och ligger åt rätt håll - alltid positivt och alla andra grejjer såg bra ut. Kroppen rockar!


Däremot mindre kul är alla förb* sammandragningar och pinvärkar som kommer och går vilka gör att jag inte sover på nätterna (och på dagarna har jag ju inte riktigt tid). Vi får se vad det blir av det hela ev blir det att åka in och få en sk "sovdos" vilket jag tycker snarast låter som en injektion av ngn modell mao jätteläskigt men som i själva verket innebär att man får åka in på sjukan för att sova... Jag är skeptisk men det kanske är det enda raka då jag snart svimmar av trötthet - vilket inte kan vara så nyttigt vare sig för mig eller någon annan.. Tålamodet är liksom ganska nära noll.


Nu mot vårdcentralen och vaccination mot grissjukan även kallad svininfluensan.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards