Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av Ida - 18 oktober 2010 20:49

Eller ja, jag är ju en morsa och nu bakar jag bullar... Hmm, innebär det då att jag är en sk bullmorsa? Eller tja, vad krävs för att uppnå det epitetet?


Samma sak med "lattemorsa" - iom att jag inte dricker kaffe torde det diskvalificera mig per omgående... Finns det temorsor?


Ska man egentligen spalta upp i termer av den modellen vad man är?


Jag är en helt vanlig, aningen galen, svennemorsa, med ett antal hundar, ett par ungar och en lika missförstådd karl...  Nä, ärligt talat jag vet inte men det krävs säkerligen mer än ett bullbak lite då och då för att bli en fullfjädrad bullmorsa!

Av Ida - 18 oktober 2010 15:12

Då kör vi!


Gissningstävlingen får väl vara i två delar:


Dels vilken sort ni andra tror (jag är bensäker på att det är en tjej) att det kommer?


Sedan vilket datum h*n kommer att födas? Ultraljuden hittills och övriga uträkningar har lagt det mellan 9/3 och 27/3. Mao fritt fram att gissa!

Av Ida - 18 oktober 2010 10:01

Jahapps, då har vi (jag, den där maken och såklart Ossemannen) varit iväg på MVC för koll och jag är helt övertygad. Bebisen hoppar hopprep i magen på mig.  Eller sparkar den kanske boll?  Ingen som vet!


Vi fick höra bebisens hjärtljud som låg kring 160 så mamman känner sig rätt övertygad - det blir en liten tjej!   


Den stora frågan är dock hur kommer Osse att ställa sig till att dela rum med en liten syrra på sikt? Den som lever får se, men att det är en tjej - det är jag helt övertygad om!


Så kom igen och ge mig lite förslag på flicknamn! Det är ingen nackdel om det passar ihop med de två jag har sedan tidigare Oskar och Viktoria.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards