Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Ida - 15 oktober 2010 08:48

Idag blev jag helt knäckt redan från start. Osse har hittat på att man ska vakna mitt i natten vilket då inser man hur ENKELT man haft det tidigare. I övrigt, ja vi ska iväg en sväng på förmiddagen iom att det är en gammal klassisk leksaksaffär som gått i graven här i Umeå, och självklart! Jag och Osse ska joina de andra gamarna på konkursrean. ;)


Sedan ikväll är det dags att åka och jobba igen, då hoppas jag att jag på något vänster har lyckats vakna till för som det är nu -helt löjligt trött. :(


Den svarta ligan har varit ute på morgonsväng och grabben med lite grus i hittade på att nämen HEJ matte - nu busar vi!! Tanken, ruskigt god - genomförandet mindre lyckat iom att alla hundarna just då råkade ha snören på sig och hans lekande gick ut på att ge Häxan en fettackling i sidan så hon flög som en liten vante iväg.

Ovido - Quiz & Flashcards