Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Ida - 14 oktober 2010 11:52

Jahapps, min plan att gå ut och städa kring hemmet - gick inte så bra kan man konstatera, istället fick vi snöstorm.. Kan man kanske tänka sig att ta bussen för att hämta hem sin Trolltott från skolan idag - jupps, det tror jag! Det blåser typ storm och snön bara vräker ner. Känns lovande inför eftermiddagen, eller inte!


Istället fortsatte jag en stund med operation städa hemmet, alltså inte bara det man brukar göra dagligen utan det där som verkligen är vedervärdigt tråkigt. Gå igenom garderober, lådor och andra "spännande" ställen. *mutter* Ja, en del skrot blev det kan man nog säga.


Det återstår en del och jag vet inte riktigt vad jag ska göra av delar av det som onekligen måste få vara kvar men som jag inte alls vill ha just där det är just nu.  Förrådet kanske?

Av Ida - 14 oktober 2010 09:14

Efter en rätt okej natt har vi vaknat, gjort morgon fått i oss frukost och ja, det vi brukar göra på morgonkröken är gjort.


Nu kommer en sak som stör livet ur mig, när jag plockade upp efter min hund som gjort sina behov - vad kliver jag i? Såklart! Hundskit. Får jag bara Ossemannen att somna nu ska jag ta och göra en hundskitsräd här ute iaf närmast där jag bor ska det f*n inte ligga någonting, för då är det garanterat så att folk tror att det är mina jyckar.


Okej, jag plockar inte överallt, det är jag helt ärligmed. Så är det, i skogen struntar jag i det och i stugan är jag inte alltid helt med, men där städar jag bort det när jag ser det.. I stan där det finns massor med hundar får man vara lite mer noga om inte annat så för att minska riskerna för smittor mellan hundar.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards