Alla inlägg den 8 september 2009

Av Ida - 8 september 2009 08:42

Nu har jag tydligen 82 dagar kvar - det känns som en evinnerlighet. Igår var det föräldramöte på skolan och visst det är säkert jättebra, mindre lyckat var att jag inte fick ungen att somna förränn halv tio på kvällen med resultat att jag har världens tröttaste buse idag - helt radiostyrd!

Om ett möte slutar strax efter halv åtta, så ska man hämta barnet hos farmor, åka hem, ge lite kvällsfika, borsta tänder och göra sig klar för natten och med lite tur även hinna natta tidigare nämnda barn - ja då är det mitt i natten innan man är klara..


I övrigt var gårdagen en rätt produktiv dag då jag hann undan lite som jag gått och dragit på, nu idag kommer dock att bli en mycket långsam dag då jag inte gör mer än jag måste för att inte kunna röra sig är smått irriterande. Jag hoppas hundarna har överseende med det hela (vilket de brukar). Blir lite trixträning i köket och att gå ut på fälten och göra ett godissök eller två för att gå långprommis när jag mår såhär är inte ett alternativ. Stackars Häxan som löper får ju inte vara lös, men då får jag sysselsätta hennes skalle desto mer idag istället.


Just det, ögonlysningen kanske jag ska kommentera. Häxa ua och Magoo fick nerslag på Y-sömmen samt ev retinopati. Allt som inte är ua är såklart synd men ja... Ingenting som han kommer att lida av och det är ju huvudsaken känns det som.


Hoppas ni andra har en fantastisk dag idag. :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards