Alla inlägg den 9 september 2009

Av Ida - 9 september 2009 19:45

Jahapps, då har man gått 28 veckor lite drygt, med andra ord tolv kvar.. *suck*

Jag har gått upp lite till totalt + 8 sedan jag började gå upp igen, det känns inte så kul men men det kan med lite tur sluta öka nu kan man tycka - mer motion till mig! Synd att det gör så förb* ont bara. Skrikandes

Blodtrycket och allt annat jox såg bra ut så då kan man släppa de tankarna.


Jag passade på att vara med på skolan en stund i morse med Toria och det var ju som lite kul, det är ju inte alltid man orkar och har möjlighet känns det som. Lunch med maken efter MVC besöket och det var självklart nice. Tack gulle!


Därutöver måste jag nog erkänna en sak om igårkväll... Skäms Jag som i vanliga fall är en rätt sansad människa kastade ut maken ur huset, eller ja.. Det låter värre än det var - nästan i vart fall - jag blev så gräsligt sugen på sånna där frigolithjärtan (har ingen aning om vad det är egentligen) så han fick vacket åka på affären och inhandla det till sin gravida fru. Snäll som han är gjorde han det! Kyss


Nu är det dags för mig att gå och lägga mig annars kommer fogarna att ge upp återigen, nattinatt på er.

Ovido - Quiz & Flashcards