Alla inlägg den 14 september 2009

Av Ida - 14 september 2009 09:19

Ja, vad säger man. Helgen har varit hektisk och hemsk samtidigt... På olika sätt.

Lördagen gick åt till ett dop - trevligt! Lindas lilla Vilmer blev döpt i Ersbodakyrkan så han har numera badat lite lätt. Kvällen var en sån där hemsk variant då jag knappt kunde vila eller ta det lugnt men ändå inte gjorde någonting vettigt. *suck*

Igår blev det först stadsfärd för att fixa present åt makens lillebror som faktiskt fyller år idag men vi firade igår, så iväg till honom på födelsedagsfirande. När vi kom hem insåg jag att hemmet var i ett förskräckligt skick så det var bara att sätta igång och städa. Kvällen firade jag av med foglossningar och sammandragningar från helvetet - mao jag blev helt däckad men bara i kroppen och det är nog så drygt!

Så att somna i vettig tid var inte ett alternativ och det märker jag ju såklart av nu när jag är trött som en zombie och har lämnat av dottern på skolan. Tanken är att jag ska vila på dagen när jag har lämnat henne men det funkar liksom aldrig utan då är skallen trött men kroppen pigg... Jag vet inte men idag känns det motigt som bara den.


EN bra sak, Magoos framben verkar må bättre och han följde med till skolan på morgonprommis och Häxas löp är snart över så då kan vi sansa oss alla tills snett efter jul då det är dags för Dina igen. ;)

Ovido - Quiz & Flashcards