Alla inlägg den 1 september 2009

Av Ida - 1 september 2009 16:07

Jag och dottern alltså, för den där grabben som var med (Magoo) var inte till någon större nytta den här gången. ;) Men å andra sidan, han lider av en brist - han har inte motstående tummar. :P Vilket i och för sig det är rent sällsynt att hundar har.


Vi har i vart fall monterat fast grinden på altanen som förvisso varit färdigbyggd (men inte uppsatt) hela sommaren, nu sitter den på plats, så när som på att hakarna som ska stänga igen den saknas, det skyller jag dock på att jag inte hittade en del till skruvdragaren på så jag hoppas bli klar med det under morgondagen (kanske - om jag inte blir för lat eller har för ont). Hur smart manöver det här var får jag nog veta om inte allt för länge - ryggen känner jag i vart fall redan nu av så det var väl inte det mest strategiska jag företagit mig på länge.

Av Ida - 1 september 2009 13:14

Jahapps, då har jag varit till läkaren och fått godkänt att jag faktiskt är så pass sjuk att jag måste vara hemma och inte bör jobba med det jobb jag vanligtvis gör (personlig assistent). Med andra ord - jag är sjukskriven, bra på sätt och vis för då riskerar jag inte permanenta skador som det så fint heter och jag vet hur det blir... MEN samtidigt jag är inte byggd för att vara hemma och inte fara omkring som en vilde - ni som känner mig vet hur pass rastlös jag blir.


Igår passade min ljuvliga lilla Häxahund på att börja löpa (sisådär 3veckor tidigare än jag hade räknat med) så nu börjar den roliga tiden av att man i vart fall har lite blod att torka på golvet. ;) Tur att man har världens coolaste Magoo som knappt bryr sig om tjejjer måste jag bara säga - vilken klippa han är!


I morse blev det buss när jag skulle lämna Toria på skolan - vi försov oss drygt en halvtimme så det blev lite bråttom för att hinna med allt, men vi hann i tid!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards