Alla inlägg den 2 september 2009

Av Ida - 2 september 2009 13:13

Idag när jag hade lämnat Trollungen på skolan passade jag på att åka ner på stan en sväng tänkte att jamen då slipper jag dra Toria i alla affärer och så får jag gå i lugn och ro. Jomen tjena!

Jag började på Åhléns där jag köpte strumpbyxor och galonvantar till tidigare nämnda trollbarn, kände att jomen det här går nog riktigt BRA. Den tanken skulle jag ju bara inte ha tänkt utan det blev att halta vidare mot H&M för att fortsätta shoppingen, ett par byxor till Toria och sockor till den kommande bebisen (jag har gått igenom det jag har kvar från Torias bebistid men hittar inte en enda socka?!?). Fine, vid det här laget gör vänsterhöften rent fantastiskt ont men tjurskallig som man är så haltar man vidare...


Jag hade en plan om att köpa en bok med aktiveringsförslag till jyckarna (om de kunde läsa vore det kanske lättare??) och det hittade jag så jag kanske får lite mer inspiration till att trötta ut skallarna på dem när jag sitter där jag sitter på min stol. Planen gick hem och jag började göra mig redo för ett sista försök i att hitta en ansiktsmask - någonting jag verkligen har drömt om att hinna med någon dag framöver, men då ringde maken och vi skulle ses för lunch.


Haltade i "hög" hastighet iväg mot gamla Polishuset där vi skulle ses men han fick såklart vänta på mig ändå för jag är onekligen allt annat än snabb! Vi åkte ut på volvo för att käka och jag beställde pizza okej... Smart Ida, jättesmart! Jag fick i mig 1/4 sedan trodde jag att jag skulle kräkas, det gick bara inte det smakade gammal skosula! :S Vilket den absolut inte brukar göra men någonstanns mellan mina hormoner och den arme pizzabagaren gick det onekligen jäkligt fel. Till middag blir det pizza för den arme maken som vägrade lämna kvar den - personligen skulle jag gladerligen kastat den till måsarna!


Väl hemma har jag hämtat barnet från skolan och just så pass hunnit landa (mao jag har bara rastat hundar) och det tillsammans har tagit mig en och en halv timme!!! Det här är löjligt!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards