Alla inlägg den 17 september 2010

Av Ida - 17 september 2010 20:34

Dagens middag måste nog hamna i det facket. Först blev det pommes, "grillat" griskött (karre) och bea-sås. Vad är inte det om "Svenssonkäket nummer 1 på en fredagskväll"?

För att toppa det hela blev det milkshake med banan eller hallonsmak. Uppskattat av de två andra även om jag själv känner mig lite skeptisk men visst det var rätt okej iaf. :P


Nu ska här nattas barn till Idol och sedan ska även mamman försöka sig på att stänga igen ögonen, kanske? På lite sikt. ;)

Av Ida - 17 september 2010 13:45

Sådärja, nu har jag varit ner på jobbet och pratat med folk - trevligt att träffa folk igen. :) Sedan gick jag och Osse till Ghandi och käkade lunch - SÅ gott!! Därefter skyndade vi oss till bussen för det går bara två bussar i timmen från stan och hem, vilket då innebar att jag fick lämna stan lite hastigt och lustigt för att hämta hem mitt Toritroll.


Nu har vi landat hemma och jag har hunnit bada Dina som lite lagom passade på att lägga sig (!!) där Häxa hade pinkat när jag skyndade mig ut med dem.. Just då var kärleken till den där gamla hunden inte så överhängande men nu luktar hon iaf riktigt trevligt. ;)

Av Ida - 17 september 2010 08:37

Idag tänker jag och Osse dra ut på stan, planen är lunch på... jodå, Ghandi. ;) Någon som är förvånad? Jag är det inte men jag ska iaf träffa upp maken och ytterligare en kamrat. Ska bli ytterst nice känner jag efter vår isolering under två dagar. Jag vet, det är löjligt som bara den men jag är inte gjord för att vara inspärrad inom hemmets fyra väggar. Igår hann jag ut en sväng med mattes underbara Häxahund, så nice!


Vad ska vi mer hinna med idag? Hämta Toria på skolan och sedan, ja då ska vi köra det vanliga racet, städning, tvätt och bara chilla. MEN bara det att jag får vara mig själv en stund utanför hemmet känns nästan euforiskt. :)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards