Alla inlägg den 14 september 2010

Av Ida - 14 september 2010 23:33

Jahapps, då ska man börja igen hade jag tänkt för jag har onekligen varit gräsligt dålig på att blogga på slutet. Men nu ska jag försöka sparka mig lite hårdare så att det förhoppningsvis blir bot och bättring på den fronten.


Osse som rätt länge har klarat av att ställa sig mitt på golvet och ta något enstaka steg har idag (och till viss mån även igår) börjat att allt mer målmedvetet gå omkring i hemmet på två ben. Läskigt, roligt och tämligen vingligt måste jag nog sammanfatta det som.


Idag har jag varit och käkat indsikt till lunch med maken på staden, mysigt! Förutom det  har vi städat, diskat, pysslat om hundarna, fått hem Toria från skolan och ja... vi har som mest pysslat med det och på kvällen passade vi på att fira makens lillebror som fyllde år. Det är kanske inte med sina egna födelsedagar som man tänker på att man håller på att bli gammal men när andra går och blir JÄTTEGAMLA och dessutom är bra många år yngre så blir det rätt läskigt! Bara det att jag och maken helt kallt konstaterat att man inte blir yngre när man tittar på barnen, men när de yngre bröderna börjar ha sambos och sånna saker då blir det nästan för mycket och iaf jag börjar känna av - stanna tiden någon!!

Ovido - Quiz & Flashcards