Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Ida - 3 augusti 2009 11:04

Jahapps, det där med att träna när tillfälle ges har jag nu gett ett ansikte. ;) Det hela går ut på att okej - just NU har jag inte ont i hela jäkla kroppen - hugg en hund och spring ut fort som f*n!

Med andra ord jag kan räkna ut med lillfingret att höstens provsäsong har gått käpprätt åt skogen för kan jag inte träna på ett vettigt sätt så kan jag ju omöjligtvis starta på prov. :S


Dagen har såhär långt bestått i:

- jag vaknade och så var den dagen förstörd (nääää, inte riktigt).

- slängt barnet i badet (välbehövligt!)

- rastat och matat hundarna

- matat mig själv och Toria

- dottern har gått till en kompis och skulle leka en stund *skönt för mamman*

-  suttit och försökt komma på vad jag glömt bort att jag skulle komma ihåg. Jag har minne som en guldfisk!


I helgen har jag varit på Noliamässan och kikat på saker (dumt! riktigt dumt för man SKA inte gå på asfalt 5 timmar om man har ont i bäckenet!!), varit hos mina föräldrar och hälsat på igår (mmmmmmm... Jag fick iaf träffa min lillebror som varit i Japan hela sommaren).


Nu i veckan satsar vi på lite andra saker och jag hoppas att kroppen har tänkt att vara behjälplig med mig så att jag inte blir allt för frustrerad. Däremot jag måste köpa mig en dvd-spelare att ha uppe för tv-tablån verkligen SUGER och för att inte bli helt galen i kroppen så måste man tydligen gå och lägga sig vid niosnåret... TUR att jag har en man som ställer upp på att rasta hundarna på kvällarna annars skulle det här inte gå.


Just det, man ska skriva ngt om den där vilda ninjan också - jösses vad det sparkas, konstant och hela tiden! Jag tror den gör utbrytniingsförsök snett under revbenen på höger sida mest dagligen - undrans om ettan redan nu är trång?

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards