Alla inlägg den 24 november 2010

Av Ida - 24 november 2010 13:15

Ja i lördags blev jag återigen 25, jag fattar inte det där men jag verkar onekligen inte bli äldre. ;) Alternativt så är det så enkelt att jag inte känner mig äldre än så. :P


Igår blev det då äntligen dagen D, Osse-Boss fyllde ett helt år!! Var i hela friden tog det året vägen?? Mammas lilla bebis kan ju nu så många saker och han är världens härligaste (om än aningen intensiv ibland), gladaste och spralligaste lilla grabb. Presenter blev det såklart och i söndags när vi hade gemensammt födelsedagsfika så blev det också tårta. BRA TÅRTA sa Osse och tryckte in allt på tvären! :D

Mammas sötnos!


Förutom det gör vi faktiskt inte så mycket då min foglossning är tämligen intensiv och lillasyster passar ju med jämna och ojämna mellanrum på att hoppa hopprep med navelsträngen (AJ!).


Hoppas ni som får nederbörd idag har en riktigt härlig dag i vintervackra Sverige. :)

Ovido - Quiz & Flashcards