Alla inlägg den 3 november 2010

Av Ida - 3 november 2010 11:35

Ja, vad säger man kroppen min har redan börjat strejka med jämna och ojämna mellanrum så det finns inte på planeten att jag ska klara av att gå flera timmar i skogen som jag vill - SURT! Idag för att försöka göra någonting utan att för den delen röra mig mer än nöden kräver så fick jag tanken att jamen näringssök är det säkert flera dagar sedan vi gjorde och onekligen det blev riktigt lyckat och hundarna ligger nu väldigt skitiga (för det blir de ju alltid!!) och torkar i hundrummet. Förhoppningen är att det ska bli hyfsat torrt innan vi ska sätta oss i bilen och åka långt med dem.


Planen för trippen till Klinten är dock att köra lydnad, lydnad och åter lydnad med den svarta ligan, jag vet inte men det känns som att det skulle behövas och allra helst med ordentlig störning... Det sistnämnda kommer jag iofs inte att uppnå men jag kan väl ställa mig på grannens gårdsplan eller ngt och hoppas att kossorna gör ett kossarace förbi eller så. ;) Jag har även en lite halvvild plan på att försöka lära min stora klumpeduns att gå slalom men det känns just idag inte så troligt efter att han såklart lyckades ramma en av polarna på promenaden. :P

Ovido - Quiz & Flashcards