Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Ida - 4 maj 2012 01:24

Ibland, alltså inte så ofta men det förekommer i vart fall... ja, då fastnar det en låt i skallen som vägrar att släppa greppet om hjärnan, i ytterst ovanliga fall - i min värld nära på aldrig är den låten en av modell bra eller iaf acceptabelt hanterbar... I natt, nej inte så mycket. Mammamojängen går omkring och nynnar på introt till "små einsteins". *suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck* För er som inte vet vad det är GRATTIS! Ni har inte en tvååring med full kontroll över hur man hanterar en fjärrkontroll, ni som vet vad det är kan jag bara beklaga sorgen för. Onekligen - den är INTE och då menar jag verkligen INTE bra! Inte på en fläck!!!


Men, och det finns ju alltid ett men i den här typen av funderingar har jag märkt, Osse älskar det programmet! Alltså står mamman ut, dock imorgon eller tja egentligen senare idag kommer det INTE att produceras på min tv iaf om jag så ska bita av kabeln! :P


Jag hoppas att ni andra får en lugn natt, själv jobbar jag natt ett av fyra. På återseende.

Ovido - Quiz & Flashcards