Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Ida - 29 maj 2009 16:14

Ja, alltså för den stora Toria var det idag sista dagisdagen. Busen själv tog det hela med fattning medan den gravida mamman var tvungen att gråta en skvätt. *suck* Jag tror det stavas h-o-r-m-o-n-e-r. Vilken ryslig och hemsk uppfinning!


Nu natten mot idag gjorde jag sista arbetspasset innan jag går på mammaledighet åhhhh herre jösses vad vi har LÄNGTAT! Nu ikväll drar vi till stugan och ska bara göra sånna saker som vi själva vill och hundarna kommer förmodligen att vara ute hela dagarna - de brukar vara mer än villiga att gå in på kvällskröken men i helsicke att de ska in igen på morgonen då är det bara att lämna dem ute efter första morgonkissen.


Mao - nu närmast packa, katta, hundar, barn och make så drar vi till ett annat ställe - men bara för helgen för mitt "projekt kalkon" röstade maken ner med STOR entusiasm jag tror förövrigt att jag möjligtvis kan få honom insprierad till nästa sommar när tvåan också har en chans att bli pickad av de elaka djuren...

Ovido - Quiz & Flashcards