Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Ida - 28 maj 2009 09:59

Ja, kan man skaffa en doktorandstatus i det bör jag snart ligga bra till för en... Men icket. Här mås det illa, svimmas och är lite allmännt knepigt.


För att lätta upp det hela har jag dagen till ära tänkt ta med mig den svarta ligan och gå ut i skogen en långprommis och hoppas innerligt att jag inte spyr mer än fyra gånger på kuppen. Dottern har med sig fika och ska iväg på äventyrslekpark med förskolan idag så jag kommer inte att kunna hämta henne förränn senare än vanligt.


Inatt ska jag jobba sista natten före jag och Toria skiter i alla måsten och borde och går på sommarledighet - till skillnad från förra året då jag jobbade 28 pass/månad så ska jag nu lyxa till det och inte göra ett enda vettigt vitten på arbetsfronten - varför - jo för att jag mår så gräsligt dåligt! Har varit hemma och sjuk för vem 17 vill ha en spyende assistent på plats? Så säger man att graviditet inte är en sjukdom, näää det är det förvisso inte men hur effektiv är en människa som bara kräks dygnet runt då?

Ovido - Quiz & Flashcards