Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Ida - 3 maj 2009 08:42

Jaaaa.. Det var ett tag sedan sist.

Eftersom att det inte händer så mycket på magfronten kan jag väl känna det som att det inte är så lönt att skriva här - ännu. ;)

Förra veckan var jag i egypten, en upplevelse var det onekligen men sjuk som en gris blev jag (och är fortfarande!) magen har fått fullständig kollaps och jag har lämnat in prover för att söka salmonella (för säkerhets skull). *suck* Även om det inte är där felet ligger så håller jag på att bli fullständigt knäpp, ständigt att springa på toaletten kan göra det med folk.


Vikt - 14kg säger kanske det mesta. Okej, jag var rätt tjock innan men det här håller på att bli fånigt. Nu tror jag att jag ska försöka ta mig ut med hundarna en stund så att de får sträcka på benen - den smarta matten har sett till att man bor så att hundarna kan komma ut även om man måste kunna ta sig hem lite fort.. ;)


Tills en annan gång hoppas jag att ni har det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards