Alla inlägg den 8 maj 2009

Av Ida - 8 maj 2009 11:10

Dottern är hemma idag så jag passar på att ta mig lite friheter. Vi har nu på morgonkröken varit på lokala Konsum (jaaa, jag vet att det inte heter det längre men jag vägrar byta namn på stället!) och inhandlat godsaker till både oss och hundarna. Nu sitter dottern och käkat lunch så att hon är lite mer på gång matmässigt så tar vi med oss en stoooor picknickkorg och går en riktig långprommenad i skogen och sedan vidare ut på fälten så hundarna kan springa av sig lite samtidigt som jag och dottern får röra oss lite mer i vår takt.


Det här är vad jag saknar nu när jag i vanliga fall jobbar som en dåre mest hela tiden, att bara kunna packa en picknickkorg och ta med mig de mina ut och sedan stanna ute hela dagen, eller i vart fall ett gäng timmar - det är så skönt och avkopplande.


Med förhoppning om en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards