Alla inlägg den 19 april 2012

Av Ida - 19 april 2012 22:51

I kväll har jag "roat" mig med att kolla igenom vad som eventuellt kan passa på mig jämfört med det utbud som finns på de större kedjorna (de som har hemsida) och som eventuellt kan vara aktuellt för våren och sommaren.


Som en summering har jag konstaterat att det som troligtvis inte sitter allt för illa och inte skämmer min omgivning i läskigt hög omfattning är att mamman har cargobrallor av olika modeller, tunikor borde funka (förutsatt att de är tillräckligt VIDA!) samt löst sittande t-skirts och möjligtvis om jag mot förmodan måste klä upp mig långkjol av klockad modell gärna av ett lite stadigare material. Shorts har jag iofs insett att jag troligtvis kommer behöva men då får jag banne mig klippa av ett par jeans eller så för samtliga av de jag lyckades se ikväll såg rent hemska ut. Jag vägrar i alla lägen att gå i den där mycket korta modellen man hade i början av 80-talet! Så det så!


Alternativet burka känns mer och mer attraktivt måste jag säga.

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards