Alla inlägg den 7 april 2012

Av Ida - 7 april 2012 23:52

Ja, det är väl det som det är? Påsk alltså. Jag jobbar vidare, nu inne på tredje natten och onekligen - jag har ett kanonbra jobb! Världens bästa egentligen. ;)


På dagarna kommer jag hem, lägger mig och sover ett par timmar och sedan är det full huggning på kvällarna med familjen, idag var vi iväg och hälsade på svärföräldrarna och onekligen det var riktigt trevligt även om jag åt... FÖR mycket! Får försöka kompensera det en annan dag känner jag. I övrigt längtar jag nu efter ungarna så jag kan svimma men samtidigt ger det maken en möjlighet att verkligen lära känna mina små som faktiskt varit en liten aning för mycket MINA...


Imorgon är det dags att fortsätta stora städrallyt som jag såklart inte hann klart innan jag började jobba men det är lite pyssel innan man kan få till det. Stora dottern åker en sväng till farmor och farfar så det ger helt nya möjligheter att snygga till i hennes katastrof, nä förlåt - rum heter det kanske. :P Undrans om det kanske är en försmak av vad som komma skall när den tösen blir tonåring... Mamman bävar!


Annars händer inte så mycket nu när jag jobbar, jag är på jobbet, jag städar, tvättar, diskar, tar hand om ungarna, hundarna och kissekatterna ibland lagar jag lite mat. Ja, helt fel är det inte men ja, jag saknar mina trollungar - alla tre!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards