Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av Ida - 13 oktober 2012 21:38

Ungefär så känns det att åka fyllebussen på lördagkvällar till jobbet. Seriöst!!! Klipp dig och skaffa jobb! Snett dessförinnan, köp ett bälte jag skiter i vad du har för modell på kalsongerna...

Som en ren protest stickning! Alternativet var att staba nån med strumpstickan.

Å andra sidan, snorungar må så vara men medelålders folk som trillar in applakata... SUCK!

Av Ida - 13 oktober 2012 21:27

Japp då var det dags igen, nattpass och nu bara ett ensamt pass innan jag kan lägga den här arbetsveckan till historien. En kul vecka fylld av aktiviteter på alla fronter, underbart!

Morgondagens övningar är ännu på planeringsstadiet lite beroende av hur trött jag själv är.

Nu tagga nattjobb! Ha en underbar natt där ute i höstmörkret! @-}--

Av Ida - 13 oktober 2012 19:09

Ja med andra ord, vi har tagit in från förrådet och kollat upp vad som finns, vad som saknas och vad som ska inhandlas innan vintern sätter klorna i mitt vackra Norrland igen.

Ännu så länge ser det lovande ut. :-)

Av Ida - 13 oktober 2012 15:55

Jag ska ju jobba inatt så det är nog läge att få sig ett par timmars sömn även fast det känns motigt.
Fint väder mvh gulliga ungar. Natt i natt....

Av Ida - 13 oktober 2012 09:44

Den här natten är första på evigheter som varit riktigt, riktigt usel. Först var det väldigt soft och de små kom isäng som tänkt... Men resten!

Från halv fem fullständigt kaos, Losing ville inte alls sova, arg som ett bi och helt vaken. Suck!

Dessutom jag ska jobba inatt så det blev sämsta möjliga uppladdning inför det, kommer vara tvungen att sova senare idag för nu hotar huvudvärken med att ta över mitt liv. :-S

Ja ja, ingen kommer ihåg en fegis!

Upp upp och ivääääääääg! <3

Ovido - Quiz & Flashcards