Alla inlägg den 4 oktober 2012

Av Ida - 4 oktober 2012 17:06

Ja när man står utanför är det säkert en bagatell men när man är mitt uppe i en vardag full av blöjbyten, tvätt och allmänt bara försöka få tiden att räcka till är det allt annat än en självklarhet...

Jag är sämst på det men att ta två minuter som ingen får nå mig om man inte råkar vara döende eller liknande större katastrofer inträffar - det är lyx! Riktigt mammalyx av första och största modell!

Av Ida - 4 oktober 2012 15:44

Men ja utan en hel massa damer i blandade åldrar skulle jag varken ha de hundar jag har jag skulle inte lärt mig så mycket OCH inte att förglömma jag skulle inte mött så många människor med så stora underbara hjärtan!

Vissa kanske man kan namnge och det är Lena Hägglund som i regn rusk och även fast det är tjugo (!) år sedan min underbara Fame föddes och ytterligare två bör definitivt nämnas för senaste årets rent magnifika support och det är systrarna Öhman på kennel High Score som ställt upp och rätat ut mer än ett?

Så från mig och de mina ett enormt och gigantiskt TACK till alla underbara människor som hjälper till när förvirringen är total.

<3@-}--<3

Av Ida - 4 oktober 2012 12:30

Jag har sett på tv om mannen med fyra fruar och då slår det mig, män med fler än en fru existerar inom ett antal religioner eller kanske snarare trosinriktningar... Finns det någon där en kvinna har flera män eller kan det månne vara rent en konstruktion för att dels hålla kvinnor och barn försörjda under och efter krig/oroligheter? Där trots allt det en hel del karlar dog av en eller annan orsak...

Jag må vara nöjd med att bara ha en att hålla reda på men rent principiellt torde det finnas, eller???

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards