Alla inlägg den 10 oktober 2012

Av Ida - 10 oktober 2012 22:55

Idag blev det onekligen en lång dag även för att vara jag. Gissningen är att den inte är helt över när jag kommer hem heller, men från det att jag åkte i morse har många timmar passerat revy. Morgonens och förmiddagens möten följt av kvällspass var inte helt optimalt för sömnens del men på det stora hela har jag haft läskigt KUL!

Imorgon jobbar jag bara kvällen så jag funderar helt kallt om jag kanske ska passa på och ha mina småttisar hemma med mig och ta en mysdag mitt i veckan... Jag tror att vi alla behöver det egentligen.

Mysdag med utflykt till skogen kanske? Eller stanna hemma och baka bullar? Den som lever får se. :-)

Hoppas ni andra där ute i mörkret har en underbar och osedvanligt skön natt! <3

Av Ida - 10 oktober 2012 15:21

Med andra ord jag sitter på bussen på väg till jobbet för andra gången idag... Men imorgon jobbar jag bara kvällen så då är jag ledig på dagen med allt vad det betyder! Supernice!

När klockan närmar sig halv elva ikväll vet jag en som kommer vara ganska mör, men glad!

Ha en underbar kväll! @-}--

Av Ida - 10 oktober 2012 07:11

Ja det är dit jag är på väg. Ok 3,5h sömn är lite i minsta laget, men när jag för em gångs skull lyckas få till emsamtid med maken är det nog värt det ändå. :-)

Nu möten hela förmiddagen och sedan jobb ikväll igen, härligt då får jag ihop mer timmar! :-) Dessutom har jag kul för det mesta på jobbet! Det ska inte underskattas, enda nackdelen är att jag knappt hinner träffa ungarna...

Nu öka! <3

Ovido - Quiz & Flashcards