Alla inlägg den 3 januari 2011

Av Ida - 3 januari 2011 17:11

Ja, såhär kring jul brukar man inte alltid ha kvitton på det barnen har fått av sina släktingar.. Toria hade fått täckbyxor av en släkting och onekligen - de sprack i sömmen på benet så det kändes rätt uppenbart som att ett ersättningspar inte var mycket att orda om. Jag och dottern åkte till affären (team sportia) och försökte byta dem mot ett par som inte spruckit i sömmen... Jomen tjena! Gick ju jättebra - eller inte! Utan kvitto tar de inget som helst ansvar för sina varor (jag kan nämna att de var inte direkt billiga på något sätt). *morr*


Okej, ett desperat försök att lösa problemet lyckades vi få tag i kvittot på byxorna... Åter till affären för att påpeka det uppenbara felet. Bytet gick, men då vill personalen behålla mitt kvitto (som förutom täckbyxorna även innehöll jacka och mössa - vad säger att inte det spricker i sömmarna närmsta veckorna??). Hell no! Med massor av mutter lyckades jag få lös mitt kvitto igen men FY FAN för inställningen!


Behöver jag säga att jag inte kommer att handla någonting mer på den affären igen???

Ovido - Quiz & Flashcards