Alla inlägg under januari 2018

Av Ida - 4 januari 2018 18:32

Dagen då vi blev +1, äldsta dotterns väninna dök upp och anslöt sig till livet på landet. Ett evigt fnittrande, skrattande och muntert värre blev det. Väldigt trevligt må mamman säga!

Som en ren tillfällighet blev dock Losingen en ledsen liten människa då hon inte kunde hänga med de stora flickorna hela tiden. Som tur var fick mamman då agera myskudde. Mammas ängel!

Av Ida - 1 januari 2018 05:35

Alltså dagarna blir rätt knasiga när man som jag somnar vid halv två, vaknar snett efter tre och fortfarande är vaken. Det är som en väldans tur att jag är rätt bra på att vara sömndepreverad. Tre, fyra nätter kan det hålla i sig och sista natten biter äntligen värktabetterna tillräckligt för att jag ska somna och få fler timmar i sträck som jag får sova. I vart fall ibland. Men förutom det, jag får ju sjukt många serier på Netflix sedda. Ytterst bra att ha någonting att göra när jag ändå är vaken.

Ovido - Quiz & Flashcards