Alla inlägg under september 2012

Av Ida - 23 september 2012 22:03

Jupps det är vad dagen bjudit på och nu mot jobbet! Weeeeha!

Liten prommis när jag vaknade och en tripp till Frasses för middag, varken jag eller gubben var sugen på att fixa mat ikväll...

Nu att tagga nattjobb känns kanske lite tungt men sedan har jag gjort mina fyra på raken för den här månaden. Sweet!

All my lovin'! Ungarna nattade, hundarna och kissarna nattade. Lovely! <3

Av Ida - 22 september 2012 22:21

På nätterna när det blir tungt att hålla sig vaken lägger jag in träningspass, utfall är förvisso bra som träning räknat, dessutom bygger det snygg bakdel. ;-) nackdel - det bygger även av och till, just nu mest till träningsvärk från helsiket! Aj!!!

Av Ida - 22 september 2012 19:59

Efter att ha skickat familjen och hundarna till stugan blev jag kvar själv hemma för att sova och såklart jobba nu inatt. Sweet!

Sex timmars shuteye fick jag till lite städning och som vanligt fixa till sig inför jobbet. Så skönt!

Nu snabbt skutta in på Ica och handla inför natten sedan kliver jag på tills åtta imorgonbitti. Natt tre av fyra! Slick! <3

Av Ida - 21 september 2012 15:59

Ja det är ett sätt att se det på, ett annat är att se det som att prinsen blev sjuk igen, nu är febergrabben hemma och myser. <3

Av Ida - 20 september 2012 23:10

Okej, målbild - 150 situps 100 armhävningar och lite annat smått och gott dagligen, det bör greja formen för Beach 2014, eller var det kanske optimistiskt i överkant? Den som lever får se men det är målet!

Av Ida - 20 september 2012 21:37

Ingen kommer ihåg en fegis eller visst var det så jag en gång i tiden resonerade... Nu överlevnad!

Nä så illa är det inte men det där med att ta det soft och vila upp sig blev det inte jättemycket av med måste jag nog säga. Å andra sidan, imorgonbitti är ungarna på dagis och mamman får sova i lugn och ro. Perfekt!

Nu tagga nattjobb och med det nya försök på rekordmånga armhävningar! I'll be fit! ;-)

Ha en underbar natt! <3

Av Ida - 20 september 2012 13:04

Just nu har den övertaget men om lika många maskiner till dvs fem kommer jag nog nästan vara klar med det, pust!

Seriöst, hur mycket tvätt kan det bli?
Å andra sidan, det är inte alla dagar jag både renbäddar alla sängar och tvättar alla mjuka leksaker samtidigt... Som man bäddar får man ligga?

Av Ida - 19 september 2012 20:18

Eller inte bara bra, bäst! Maken skulle jobba en liten stund och att då hålla de två minsta vakna är helt klart inte lättast i bilen. Räddningen,en telefon med Youtube!

Surfplatta kanske inte vore så dumt ändå, de få gånger ett blir kris... Annars sitter jag där jag sitter med två sura och trötta småttisar som längtar lika mycket som mamman efter sängen!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards