Alla inlägg den 24 september 2012

Av Ida - 24 september 2012 15:43

Ja lilla fröken har kommit på att man inte alls måste dela med sig av grejer... Lo säger MIN och sänker ögonbrynen.

Av Ida - 24 september 2012 12:02

Jag brukar väl inte frysa så jag skakar i SEPTEMBER (!) det är ju löjligt! Jeans, tjocktröja, jacka och vantar - mamman fryser och hackar tänder!

Wtf???

Antingen beror det på att jag inte är lika tjock längre eller att jag inte sovit, eller så enkelt att det är kallt som fan ute! Det sista föga troligt iofs med strålande sol och en klarblå himmel men det blåser så jupps, jag har för avsikt att skylla på blåsten! ;-) tänk om jag tar vind och flyger ivääääääääg?!?

Nice! Jag är en ballong! <3

Av Ida - 24 september 2012 11:11

Seriöst hur fan tänkte jag nu? Måste försöka hitta på någon rimlig förklaring till det hela..?

Men man drar inte ut på stan mitt på dagen om man jobbade natten innan!!! Man bara gör det inte! Är huvet dumt får kroppen lida. ;-) jupps, gissningen är iofs att det blir enda gången den här veckan jag får träffa Honom... Tungt läge!

Återigen bara att bita ihop, le och försöka vara åt det trevligare hållet, annars kunde jag ju tvättat håret eller något lika romantiskt.

Vardagsromantik med maken!
Ha en superdag! @-}--

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards