Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Ida - 1 juni 2011 03:28

Det är sant - jag kan inte sova fast jag egentligen verkligen borde göra det, imorgon (egentligen senare idag) kommer jag att vara fullständigt död men ja. Vad gör man?


Hur som helst jag funderar på att göra de undersökningar man ska göra inför kullar på perser och exotickatter på mina flickor. Copy är ju förvisso en gammal tant men kan säkert må bra av att genomgå en par undersökningar om inte annat för att bevisa hur fantastiskt fräsch den gamla damen är. :D Mattes pälskudde. :) Lol för att Lol är Lol och har den historia hon har...


Patella borde vilken vet som helst kunna kolla eller man kanske borde kontrollera så att vederbörande har kompetens på det först. HCM verkar bara finnas en karl som reser omkring och gör undersökningar bland annat i Vännäs om man inte känner sig manad att ta sig till Piteå, vilket kändes halvdrygt iom att ingen av dem ska gå i avel (eller ja, Copy lär ju ha två kullar sedan tidigare men oregistrerade...). PKD bör man kanske testa - iaf lilla chockladpaddan, på Cops borde det ha visat sig vid det här laget kan man tycka?


Eller så gör man som de flesta som har sällskapskissar och struntar i det helt även om det inte riktigt ligger för mig. Vi får se hur jag gör i slutändan. :P

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards