Alla inlägg den 27 december 2010

Av Ida - 27 december 2010 23:07

Eller ja, nått åt det hållet i vart fall. Jag har varit ut på "luftning" på den så kallade mellandagsrean idag.. Vad ska man säga? Knökfullt med folk överallt och jag tror nära på hälften var "lantisar" utan någon som helst uppfattning om hur en svängdörr eller för den delen rulltrappa fungerar. *suck* Hur som haver, jag hittade lite kläder till barnen och inte att förglömma, för första gången på länge hittade jag faktiskt en tröja till mig själv också - amningsmodell för jag kommer nog snart att hamna i det läget igen om jag inte fullständigt har glömt bort hur det var sist. :P


Igår började jag fundera om det här med att den här ungen också ska komma ut och en sak jag inte riktigt har kommit på hur jag ska lösa är tiden då jag är ensam med Toria, Osse och den nya bebisen i kombination med att jag är nysnittad... Men det lär ju fungera det också för det finns inte så många alternativ till att det fungerar, det bara MÅSTE gå! Förutom det ja, jag pysslar och grejjar men nu har ena höften fullständigt gett upp så några större saker är inte på planeten att jag lyckas med numera. OM det inte vänder igen. Man kan ju hoppas iaf. ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards