Alla inlägg den 3 december 2010

Av Ida - 3 december 2010 12:44

Ja, om man ser på reklamerna på tv:n så är det onekligen andemeningen. Inte så kul ingång men jag blir lite lätt irriterad, för onekligen det är skillnaderna i hur vi ser ut som gör oss till individer.


Nu senast såg jag en reklam som handlade om underlagscremer och har man ärr, fräknar eller ojämnheter i färg i ansiktet så skulle man tydligen vara tvungen att göra någonting åt det... Ehh, jag har alla modeller men inte 17 orkar jag köra "cover up" varenda dag - jag är snygg precis som jag är och det är DU också!!!


Det fanns en låt som hette "vacker utan spackel" och onekligen det är få människor som inte råkat ut för större olyckor som inte klarar sig bara fint utan att lägga en smärre förmögenhet på diverse spännande produkter.


Jag duger precis som jag är, med fräknar, ett ärr på kinden och ett i pannan och onekligen, jag är lite olika nyanser i fejset men vet du - jag är bäst precis som jag är! ;)

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards