Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Ida - 8 juni 2009 22:59

Tjahapps, då har jag börjat känna av den där typen som finns i magen.. Jaaaaa, vad ska man säga, antingen är det en bläckfisk, en ninjababy eller så är det inte en utan fler. Det här är helt sanslöst. Jag började känna av det i slutet av förra veckan och nu ikväll kunde dottern känna hur det "pillrades" i magen på mig. Lite tufft faktiskt, i synnerhet om man betänker att jag hade gått tre veckor MER förra gången jag väntade barn innan jag öht hade upptäckt vad som var på gång.


Okej, jag erkänner - jag är inte snabbtänkt alla gånger!


Nu ska jag och mitt illamående som fortfarande plågas gå och lägga oss och hoppas innerligt att jag får sova mer inatt än natten som var (då jag vaknade vid fyra och inte kunde somna om förränn vid sju).

Ovido - Quiz & Flashcards