Alla inlägg den 6 december 2011

Av Ida - 6 december 2011 21:38

Ja, det är väl så det är. Ossemannen har blivit förkyld, snoret rinner på den arme grabben så vi softar lite lagom och hoppas intensivt på att det rätar ut sig så snart som möjligt. Maken dök upp här hemma och var sjuk som en gris. Jag vet inte men han blir inte helt kanon av förkylningar han heller - å andra sidan... Vem 17 känner sig på topp när man har gått och blivit förkyld?


Dagen blev därför inte direkt som den brukar men på det stora hela blev det nog rätt okej ändå. Imorgon blir det dock skogen en lååååååååång stund för mina små fyrbenta grabbar behöver få busa ur kroppen ordentligt. Shogun har idag jobbat mest på att pinka u-t-e och han blir onekligen bättre och bättre på att säga till och att hålla ett par sekunder så att matten hinner ut med honom.  


Jag gjorde även årets första omgång av äckelbullar - saffransbullar med mandelmassefyllning - läskigt vidrigt enligt mig - fantastiskt gott enligt resten av familjen... Jag är skeptisk! Men nu är de iaf bakade, så nu slipper jag tänka mer på det iaf.

Ovido - Quiz & Flashcards