Alla inlägg den 29 december 2017

Av Ida - 29 december 2017 20:11

Lol passade på att klättra upp i fönstret och mös in sig. Lillkissen min. ?

Av Ida - 29 december 2017 19:19

I snöyran tog vi beslut om att styra kosan mot #livetpålandet. Lugnt och skönt för både två och fyrbenta. Dock resan hit i snörök var tveksam (en annan borde ha tagit e4an norröver istället för de små konstiga resan nu gick längsefter). En lär så länge en lever!

Allt uppackat - tack G och Viktoria som hjälpte till att bära, mat, kläder, katter och hundar (de sistnämnda fick dock gå själv).

Nu återstår- megaslappen fram tills jag måste fixa kvällsfika till hela gänget!

Av Ida - 29 december 2017 14:27

Den här ju ovanligt nog inte hamnat i bloggen ännu så här är den!

Av Ida - 29 december 2017 12:54

Det måste vara något fel på den här bilden, mattan ligger rakt, hunden sover förvisso på den men den är rak!!! Undrans om den gode Shogun är sjuk? För er som inte känner honom brukar det generellt ta honom en halv millisekund sedan är ALLA mattor som mysiga sovhögar med en prickig hund överst. Alternativet är att han kommit på att vid 6 1/2 års ålder är man ingen valp längre. Något jag misstänker att jag bittert får sota för att jag tänkte nästa gång han kommer ut och får snö under tassarna. ?

Mattes lilla prickiga hund. ?

Av Ida - 29 december 2017 09:37

Eftersom att jag sover så många gånger på nätterna om jag sover så blir dygnsrytmen lite... annorlunda och i synnerhet nu när barnen har lov. Men å andra sidan så har jag sovit fyra gånger inatt och det är riktigt bra för att vara jag! Receptet är enkelt, nattmedicin, voltaren och inte att förglömma elefantsnabeln! Den sistnämnda är en nackmassagegrej, men den funkar betydligt bättre att ha till att ta lös saker i en axel som blivit lite kinkig av kryckandet.

Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards